Rendelés - Sanimix - hidromasszázskabin, csaptelep, hidromasszázs, zuhanykabin, kád, gőzkabin Rendelés - Sanimix - hidromasszázskabin, csaptelep, hidromasszázs, zuhanykabin, kád, gőzkabin
Rendelés
Mit írhatok a megjegyzés rovatba?

Bármilyen olyan információt, amit fontosnak tart a megrendelés leadásához. Ilyen lehet, például ha a kapucsengőn szereplő név eltér, vagy nincs kapucsengő, a szállítási cím egy cég címe, vagy ha munkahelyén szeretné átvenni és ehhez szükséges az információ.

Sanimix bemutatóteremben  is átvehetem a rendelésem?

 Természeesen átveheti a megrendelt temék(ek)et, amennyiben ön a rendelés leadásakor ezt jelezte felénk és megjelölte az adott boltot.

Más módon szeretném átvenni a rendelésemet!


Rendelés módosítására a rendelés leadását követően nincs mód. Megrendelésének törlési kérelmével kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Nem kaptam visszaigazoló levelet, mit tegyek?

Az ön által megadott, és regisztrált e-mail címrendszere levélszemétnek érzékelte a visszaigazolásunkat. Kérjük, ellenőrizze a levélszemét vagy a ’Spam’ megnevezésű mappájában. Amennyiben itt sem találja meg a visszaigazolásunkat, kérjük, nézze meg a webshopban belépést követően, a „saját adataim/Megrendeléseim” alatt.

Egymás után adtam le két rendelést. Összevonhatóak utólag?


Mivel rendszerünk minden rendelést saját egyedi azonosítóval lát el, sajnos erre utólag nincs mód.

Megváltoztak az adataim, mit tegyek?

Oldalunkon egyszerűen tudja módosítani adatait a bejelentkezést követően. Lépjen be jelenlegi adataival rendszerünkbe és a személyes adatok módosításához kattintson a „Személyes adatok” alatt található „szerkesztés” gombra. Itt tetszőlegesen tudja módosítani adatit. 

A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?


A hétvégén leadott rendeléseket a következő hét első munkanapján, reggel 8 órától kezdjük el feldolgozni.
vissza